SİNGAPUR VİZESİ / 2017

Singapur Vizesi / 2017   Singapur’a Gitmek için Vize Gerekiyor mu? Birkaç gün önce dünyadaki en mükemmel 3 sonsuzluk havuzundan bahsederken ilk sırada Singapur’daki Marina Bay Sands otelinin sonsuzluk havuzundan bahsetmiştim. Aynı yazıda ve diğer Singapur yazılarımda değişim öğrencisi olarak gittiğim Singapur’dan ve ordaki deneyimlerimden detaylı bir şekilde söz ettim. (Aşağıda...

Singapur’da Kesinlikle Görmeniz Gereken Mükemmel 11 Yer

November 24, 2016

Singapur Rehberi    Singapur yaşamıyla, yasalarıyla ve kurallarıyla oldukça ilginç bir şehir devleti. Hatırlarsınız ki, Singapur’a gitmeden önce bilmeniz gereken $100,000’lık bir yasaktan bahsetmiştim. Gitmeden önce okumakta fayda var, üzülmenizi istemem. 🙂 Bu defa lafı çok uzatmayacağım sanatseverler, eğer ki bu şehrin hakkını vermek istiyorsanız bu 11 noktayı kesinlikle ziyaret edin...

Singapur’a Gitmeden Bilmeniz Gereken $100,000’lık Yasak

Bir klişe vardır ya bilirsiniz. Çok okuyan mı bilir, çok gezen mi? Korkmanıza gerek yok, bu klişeye bir yanıt verip başlamayacağım yazıma. 🙂 Zaten daha önce bu soruya Hürriyet Kampüs ile yaptığım röportajda cevap vermiştim. İkisinin birlikte yapılması gerektiğine inanan ve bunu söyleyen biri olarak, okuma ve seyahat tutkusu...

Singapur’un ve Hatta Dünyanın En Pahalı Gece Kulübü : Pangaea

June 26, 2016

SİNGAPUR’UN VE HATTA DÜNYANIN EN PAHALI GECE KULÜBÜ : PANGAEA Son 3 senedir dünyanın en pahalı şehri seçilen Singapur’daki bir gece kulübünden, Pangaea’dan bahsedeceğim bugün size. Her yazımda ayrı bir şekilde heyecanlanıyorum, aynı hissiyatı Singapur’da dünyanın en ikonik havuzuyla ilgili yazıyı yazarken de yaşamıştım. 😀 Dünyanın en pahalı gece kulübündeki...

Singapur’da Dünyanın En İkonik Havuzunda Yüzmek

Singapur’da Dünyanın En İkonik Havuzunda Yüzmek Şimdi baştan anlaşalım, öyle sadece kuru kuru havuzu anlatmayacağım (gerçi anlatsam da sıkıcı olmaz sanırım 🙂 ) sonra bana kanka en ikonik havuz yazmışsın bize nelerden bahsediyorsun yeaa falan diye söylenmek yok. Kalp kırarsınız öyle yaparsanız… Yaklaşık 1 sene önceydi, 2013 yılının yine...

Singapur – Kuş Parkı Macerası

Singapur Kuş Parkı Macerası İçeride Sizi Neler Bekliyor? Öncelikle içeriye adımınızı attığınızda “Aa böyle bir kuş türü mü varmış?” veya “Aa ben bunu bilmiyordum” diyeceğiniz birçok bilgi olacağına emin olabilirsiniz! Tabii kuşlarla ilgili birçok yazı okuduysanız veya ansiklopedi bitirdiyseniz, sizin için durum böyle olmayabilir. 🙂 Ne Zaman Ziyaret Ettim?...

Singapur’a Gitmeden Kesinlikle Bilmeniz Gereken 1 Şey!

Singapur’a Gitmeden Kesinlikle Bilmeniz Gereken 1 Şey! Bugün başımdan geçen bir olayı şimdi size tüm detaylarıyla anlatacağım. Öncelikle Singapur’dan bahsedeyim biraz, burası tam bir kurallar ülkesi ve tüm insanlar bu kurallara tamamen uyarak yaşıyor. Öyle hadi bakalım şu kuralı da es geçelim diye bir şey olmuyor yani Türkiye’deki gibi....

Singapur Rüyası

February 21, 2016

Singapur Rüyası Yeni öğretim döneminde değişim öğrencisi (exchange) olarak Singapur’da Nanyang Technological University’de okumayı planlıyorum. Bir dönem geçireceğim bu şehir devletini kısa sürede tanımam hiç de zor olmayacak diye düşünüyorum. Türkiye’nin yüzölçümünün 780,000 km² civarında olduğunu düşünürsek, 710 km² yüzölçümü olan Singapur şehri bir hayli küçük.  Benim için en...